Foro

[Sustitución] Crónicas de Gáidil.

Comunidad Umbría :: Partidas (reclutamientos, sondeos) :: [Sustitución] Crónicas de Gáidil.

Como medida de seguridad los nuevos usuarios no pueden reabrir hilos antiguos.
Si crees que el tema es realmente necesario, por favor, abre uno nuevo en la sección correspondiente.
20/02/2019, 20:34

Buenas a todos, pongo en oferta para sustitución a un personaje de una partida de Crónicas de Gáidil. El jugador original por desgracia, por ciertos problemas personales se le ha atragantado el ritmo y no puede llevar a su personaje con la asiduidad que le gustaría, así que me he visto en la desagradable tesitura de ofrecerlo en sustitución.

La partida es la continuación de lo ocurrido en la campaña oficial del libro "A espada de McMorna", inventada totalmente por mi, pero basándose en la situación del cierre de esta campaña oficial.

El personaje en cuestión es un aspirante a Druida, que se ha pasado los últimos años viajando por Gael-leach en búsqueda de conocimiento y que ha tenido la mala suerte de pasar en el peor momento por el sitio menos indicado.

La partida acaba de empezar, hemos pasado la escena introductoria y estamos empezando el lío gordo, pero apenas se ha desvelado trama y es fácil ponerse al día. 

El ritmo es medio, con 2-3 post por semana. La partida es íntegramente en gallego y podéis echarle un ojo aquí: https://www.comunidadumbria.com/partida/troid-le-haghaidh-

Os dejo la información en cuestión del personaje.
 

Quen és? 

Eu son Vultus da Ferrería, un meiasangue de pai Lemavo e mai Chairega que vaga polos montes e camiños da Gael-leach na procura da sabedoría e do meu camiño espiritual. Tamén na procura do xantar pero ises xa son outros contos.

Cómo es?

Son un home baixo, forte e pesado coma unha cañota de carballo. Os que me coñecen saben que herdei a fala da miña mai e que son brusco, directo e fero na amizade e terrible cos meus inimigos. Penso que cos anos voume afastando máis cara a vida de meditación e recollemento pero o certo é o lume da xuventude segue a correr por lo meu sangue. Din que son de corazón valeroso pero eu digo que só teño moi mala hostia.

Que fas aquí?

Camiño seguindo o camiño por orde do druida de Proencia na búsqueda da sabedoría que tanto preciso. Mais por agora só atopei frío e fame nos peores momentos e soidade constante. Que non é que non me chiste pero un bota de menos a quentura dos seus e o aroma das mozas. E por agora, a única oportunidade no camiño foi cunha femia tourishome e a cousa non saiu moi ben...

A onde vas?

Primeiro na procura desa sabedoría e de ver o mar algún día. Cando volte a Proencia, seguir co meu estudo na veneración dos deuses e algún día ser o druida máis sabio dos Lemavos. Por outro lado tamén me gustaría reconstruir o asentamento da ferrería arrasado xa fai anos por unha incursión desas bestas. Pero para iso precisaría cartos e o favor dalguén poderoso.

Pero por agora, a camiñar. Que o sol xa saiu e queda moito día para chegar a murada Lug.

26/02/2019, 19:36

Vaia, ninguén interesado. Veña, umbrianos galegofalantes, que a partida mola.

Este hilo tiene más de 6 meses, lo usuarios novatos no pueden reabrir hilos antiguos.