Partida Rol por web

Erolwyn para principiante

Creación de Pj

Cargando editor
02/12/2008, 20:31
Director

Aquí tirarás los dados para crear tu Pj

Cargando editor
03/12/2008, 02:00
Director

Quan vulguis comences a fer la ficha...

A sobre d'aquests missatges veuras un lloc on fica Personajes. Clicas y selecciones el teu PJ (En aquest cas PJ1)

Llavors modificar datos basicos. Y podrás començar a canviar les coses. Un cop hagis fet tots els canvis que vols, a la part dabaix de la mateixa finestra hi ha un lloc que fica Aceptar cambios.

Per agilitzar una mica les coses et deixo un exemple de ficha. (Copy Pasteala a la secció de Notes de la teva "ficha") (a partir d'ara la teva ficha es lo que et surt quan apretes PJ1 a la secció Personajes).

Cargando editor
03/12/2008, 02:04
Director

Per a les tirades, has d'apretar escribir mensaje.

Un cop ta sortit el cuadre de escriure missatges, veuras un d20 a la part superior dreta mes o menys aquí ^

L'apretes i set carregará un recuadre a sobre el teu missatge.

Cant= quantitat de daus
Tipo= Tipus de dau
Motivo de la tirada= itself
Mod= modificador
Sacar= itself
Dif.= CD

Un cop completada tota la taula, apretes on diu tirar los dados. La tirada quedará registrada y el missatge no es podrá borrar. (Per evitar trampes)

Per elegir les tirades de característica, 4d6 descartant el mes baix.

Exemple: 5,2,2,3=10

- Tiradas (1)

Tirada: 4d6
Motivo: Caracteristica
Resultados: 5, 2, 2, 3

Cargando editor
04/12/2008, 19:48
Director

Exemple de ficha. Per a Copy & Pastear.
---------------------------------------------

Clase: Explorador
Nivel: 3
Raza: Humano
Alineamiento: Legal Neutral

FUE:18(+4)
DES:16(+3)
CON:14(+2)
INT:12(+1)
SAB:20(+5)
CAR:10(+0)

Tiradas de Salvación:
FORTALEZA:+5=+ 3+ 2+(varios)
REFLEJOS :+6=+ 3+ 3+(varios)
VOLUNTAD :+6=+ 1+ 5+(varios)

PG: 25
CA: 18 (10+ 3+ 4 + 1)
INICIATIVA:7= 3+4
VELOCIDAD: 30'

ATQ BASE: +3

ARMA1:Espada Larga de Gran Calidad
atq: +6
daño: 1d8+4
crit: 19-20/x2
tipo: cortante

ARMA2:Espada Corta de Gran Calidad
atq: +6
daño: 1d6+2
crit: 19-20/x2
tipo: perforante

ARMA3:Arco Largo Compuesto Reforzado(+4) de Gran Calidad
atq: +7
daño: 1d8+4
crit: x3
alcance: 110'
tipo: perforante

ARMA4:Daga
atq: +7CC/+6CD
daño:1d4+4
crit: 19-20/x2
alcance: 10'
tipo: cortante o perforante

ARMADURA: Cuero Tachonado +1
bonif arm: +4
bonif máx des: +5
penalizador: -1
peso: 20 lb

HABILIDADES:(rangos máximos 4 para las cláseas/2 para las transcláseas)
Puntos: 3+2/lvl

Abrir cerraduras (Des) =
(C)Arte (Int) =
Averiguar intenciones (Sab) =
(C)Avistar (Sab) 10 =5+5
(C)Buscar (Int) 6 =4+1
(C)Concentración (Con) 5 =3+2
Conocimiento de conjuros (Int) =
Descifrar escritura (Int) =
Diplomacia (Car) =
Disfrazarse (Car) =
(c)Engañar (Car) =
(p)Equilibrio (Des) =
(p)Escapismo (Des) =
(C)(p)Esconderse (Des) 5 =2+3
(C)Escuchar (Sab) 10 =5+5
Falsificar (Int) =
Interpretar (Car) =
Intimidar (Car) =
Inutilizar mecanismo (Int) =
(p)Juego de manos (Des) =
(C)Montar (Des) 5 =2+3
(p)Moverse sigilosamente (Des) =
(p)Nadar (Fue) =
(c)Oficio (Sab) 9 =4+5
(p)Piruetas (Des) =
Reunir información (Car) =
Saber Arcano (Int) =
Saber Arquitectura e ingeniería (Int) =
(C)Saber Dungeons (Int) =
(C)Saber Geografía (Int) 5=4+1
Saber Historia (Int) =
Saber Local (Int) =
Saber Los Planos (Int) =
(C)Saber Naturaleza (Int) 8=5+1+2
Saber Nobleza y realeza (Int) =
Saber Religion (Int) =
(p)Saltar (Fue) =
(C)Sanar (Sab) 10 =5+5
(C)Supervivencia (Sab) 11=6+5
Tasación (Int) =
Trato con animales (Car) =
(p)Trepar (Fue) =
Usar objeto mágico (Car) =
(C)Uso de cuerdas (Des) 5 =2+3

APTITUDES: Dote extra y punto extra habilidades.
Empatía salvaje, Enemigo predilecto(humano), Estilo de combate a dos armas, Aguante.

DOTES: Iniciativa Mejorada, Desenvainado rápido, Defensa con 2 armas.

CONJUROS:
Nivel 0: -

*IDIOMAS: Común

Equipo: Antorcha, Botijo, Cuerda de cáñamo(50'), Garfio escalada, Pedernal y acero, petate, piedra de afilar, saco, muda de viajero, mochila, manta de invierno.

Dinero: 300 po

Montura: Camello (Caballo ligero)

Cargando editor
05/12/2008, 19:49
Struk Tharamin

perfecte

pero m'as de pasar es llibres de dyd  porfa

 

Cargando editor
05/12/2008, 21:28
Struk Tharamin

Total: 8,13,14,16,13, 11, 14

 

Son unes tirades una mica fluixetes pero weno... no estan mal tampoc

 

- Tiradas (7)

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 2, 2, 4, 1

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 3, 2, 3, 6

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 6, 4, 1, 4

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 5, 3, 5, 6

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 4, 1, 6, 3

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 3, 6, 2, 1

Tirada: 4d6
Motivo: Caract
Resultados: 6, 5, 2, 3

Cargando editor
06/12/2008, 01:55
Director

Cuanta pasta tas ficat?

Cargando editor
06/12/2008, 02:01
Struk Tharamin

pos encara res xd

he posat tot coses barates, no hi ha res que valga mes de 50 po

digaM CUANT EM POSO y modifico la ficha

 

Cargando editor
06/12/2008, 13:22
Director

tens 3000 po en total (o aixo posa el llibre xD)

Cargando editor
07/12/2008, 18:00
Struk Tharamin

ya esta tot

Cargando editor
07/12/2008, 18:59
Director

wala que es la perla de poder? xDD

es que yo de eqipo de suplemento (y dotes y magies) no en tinc ni faba xDD

Cargando editor
07/12/2008, 19:02
Struk Tharamin

es una perla, la duc en un collar, que em permet tornar a utilitzar un conjur de nivell indicat que ja havia gastat previament.

es a dir

que puc tenir un conjur de nvl 1 mes al dia, pero han de ser 2 =ls

Cargando editor
07/12/2008, 19:05
Director

OK, llavors xaxi.

Me estat miran la teva historia, y em va be per enganxarte mes endevant.
L'únic punt q no tinc mol segur es lo de la civilització. Com reaccionaries si haguesis d'anar a una metrópolis?

Cargando editor
07/12/2008, 19:02
Struk Tharamin

pos, hi vaig, i miro amb cara de asco a tothom xD, son artifices de sa seva propia destruccio, y acabaran caiguent per ells mateixos

conectat al msn que es mes rapid