Partida Rol por web

Una ayuda a la horda

Reglas

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28/07/2016, 23:18
Narrador
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Indice de reglas

Atributos

Trasfondos (D&D) https://www.dandwiki.com/wiki/Category:Background 

Raza (homebrew)

Clase (homebrew)

Mana- sistema de hechizos (homebrew)

Cantrips (D&D) http://www.dndmagic.com/index.php?class=all&level=0

hechizos- (5e + homebrew)

Monstruos conocidos

Economía

Profesión

Mazmorras a elegir

Mapas: Referencia primaria http://3.bp.blogspot.com/_rVYo7wKuR3Q/THDjrkXiYBI/AAAAAAAAALA/oUQ1l8w1Q7c/s1600/Zonas+de+leveo+de+Azeroth+Cl%C3%A1sico.jpg

Cataclismo: http://img.guiaswow.com/wp-content/uploads/2010/08/compuesto_kalimdor.jpg

http://img.guiaswow.com/wp-content/uploads/2010/08/compuesto_eastern_kingdoms.jpg


Atributos 

Cada personaje debe de repartir los siguientes puntos: 15, 14, 13, 12, 10, 8. 

Los tributos posibles son:

Fuerza

Agilidad

Estámina

Inteligencia

Espíritu

Carisma


Ficha Alternativa (Creador Fids)

DATOS GENERALES

PERSONALIDAD

Clase y Nivel: 
Raza:
Alineamiento:

PX:

Altura:
Peso:
Edad:

Carga transportable:
Mover o levantar:
Percepción Pasiva:

Trasfondo:

Rasgos:

  •  
  •  

Ideales:

Vínculos: 

Defectos:

Característica Puntuación Modificador TS Atributos Ataques
Fuerza       Bono de Competencia:  
Agilidad       CA:  
Estámina       Iniciativa:  
Inteligencia       PG:  
Espíritu       Actuales:  
Carisma       Velocidad: Inspiración Si/No

HABILIDADES  *(Competencia gana BC)

NOMBRE Total Competencia Nombre Total Competencia
Acrobacias (Des)     Medicina (Sab)    
Arcana (Int)     Naturaleza (Sab)     
Atletismo (Fue)     Percepción (Sab)    
Engañar (Car)     Perspicacia (Sab)    
Historia (Int)     Persuasión (Car)    
Interpretación (Car)     Religión (Int)    
Intimidación (Car)     Sigilo (Des)    
Investigación (Int)     Supervivencia (Sab)    
Juego de Manos (Des)     Trato con Animales (Sab)    
Idiomas  

RASGOS

   
   
   
   
   
   

CONJUROS

CARACTERÍSTICA ATAQUE DE CONJURO DIFICULTAD LÍMITE DE PREPARACIÓN
       
0  
1  
Preparados  

EQUIPO

CANTIDAD NOMBRE DESCRIPCIÓN LOCALIZACIÓN PESO
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
Dinero   Peso Total  

 

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30/07/2016, 05:59
Narrador
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Sistema de mana

Mana Pool. A character has mana points equal to their highest mental attribute score, plus their Proficiency bonus. If the character is also a spellcaster, their relevant spellcasting attribute is chosen instead.

Set Spells. A spellcaster has a number of spells set (for every spell level) equal to 2 plus an additional 2 spells per +1 modifier of their spellcasting ability modifier

For their highest-level spell level, a caster has 50% less spells. For their second-highest spell level, they have 25% less spells.

Spell Cost. Every spell costs mana points equal to the spell level + base spell cost. For this purpose, 0-level spells cost 0.

Base spell cost. The base spell cost is a number of mana points equal to 6 - Proficiency bonus. Some spells and effects reduce base spell cost. 


Spells lvl 1- Druid Homebrew  

  • Conjure Creature (Animal, Celestial, Elemental, Fey, or Fiend) [Druid, Mage, Priest, Shaman, Warlock]
  • Entangling Roots [Druid]
  • Rejuvenation (Invigorate) [Druid]

 

Spells lvl 1- Shaman Homebrew

  • Conjure Creature (Animal, Celestial, Elemental, Fey, or Fiend) [Druid, Mage, Priest, Shaman, Warlock]
  • Elemental Shock [Shaman]
  • Fear Ward (Totem) [Priest, Shaman]
  • Healing Waters [Shaman]
  • Healing Ward (Totem) [Shaman]
  • Stasis Trap (Totem) [Shaman]