Partida Rol por web

A espada de MacMorna

Capítulo VII: A chave da liberdade.

Cargando editor
13/08/2013, 22:21

Pese a impedir que o corno soase, o estertor do demo alertou os demos cercáns, que non son moitos, pero si os suficientes pra superarvos en número, chegan de todos lados menos das vosas costas. En total son 7.

Hai un balbordo tremendo, os gritos dos demos avisandose uns os outros (ou eso intuides, por que o idioma no que falan descoñecédelo), pero tamén escoitades os gritos de geghels, que se preguntan que está a pasar.

No medio de toda esta confusión oides un tremendo ruxido que vos arrepía. Mirades instintivamente hacia onde estaba o líder dos demos. Xa non está alí.

Pouco a pouco, vanvos cercando...

Notas de juego

Balgadrox e Gael, tedes un turno antes de que cheguen a vos os demos, e no seguinte turno, actuades primeiro.

Cargando editor
22/08/2013, 19:49
Zeltia MacLain

-Merdaaa-dixen entre dentes, ó ver o que se nos viña enriba.

A situación era peliaguda, rodeados de demos, e o son que escoitamos non parecía nada tranquilizador.

-¡Rapaces, a por eles!-dixen, mentras embestía coa miña espada ao demo situado máis preto de min. Tratei de lembrar algún conxuro que me servise, nestes momentos, pero a espada era o máis rápido, e non ía quedar quieta.

Notas de juego

¿qué poño para tirar?

Cargando editor
22/08/2013, 20:47
Gael "Penedo" MeicBrido

Penedo concéntrase mentres invoca á néboa que os pode ocultar. Canto menos os poidan ver mellor

- Tiradas (1)

Motivo: Invocar néboa

Tirada: 2d6

Resultado: 3(+2)=5, 5(+2)=7

Notas de juego

Perdón pola tirada: 5+3+2 = 10

Dime se me da tempo a invocala antes de que me dean de ostias, se non se pode fago outra cousa. 

Cargando editor
30/08/2013, 10:09
Balgadrox "O Mouro"

Balgadrox colle unha das súas lanzas e a lanza contra o demo máis cercano. Ao ver a néboa crecendo ao seu redor, retrocede unhs pasos na procura do seu abeiro mentres colle outra lanza. 

Notas de juego

Lamento a tradanza. De todos los xeitos aviso que a partir do día 3 marcho 10 días de viaxe. Síntoo.

Cargando editor
30/08/2013, 18:58
Zeltia MacLain
Sólo para el director
- Tiradas (1)

Motivo: ataque coa espada

Tirada: 3d6

Resultado: 15(+3)=18

Cargando editor
30/08/2013, 19:05
Zeltia MacLain

Arremeto contra o demo máis cercano, tratando de ser certeira mais non ser alcanzada, á vez.. Cachalo de sorpresa era una vantaxe.

- Tiradas (2)

Motivo: ataque endiañado

Tirada: 3d6

Resultado: 7(+3)=10

Motivo: safar

Tirada: 2d6

Resultado: 10(+1)=11

Cargando editor
30/08/2013, 22:11
Gael "Penedo" MeicBrido

Unha vez que a néboa comeza a aparecer Penedo sorrí e quita a túnica de druida. 

-Agora é tempo de lobos

 Está preparado e comeza a mudar a lobishome

- Tiradas (1)

Motivo: lobishome

Tirada: 2d6

Resultado: 9(+2)=11

Cargando editor
01/09/2013, 23:14
Balgadrox "O Mouro"
- Tiradas (1)

Motivo: Ataque

Tirada: 5d6

Resultado: 22

Notas de juego

Seica houbo algun problema coa tirada de ataque que non sae. 

Cargando editor
03/09/2013, 10:52

Fai un momento, Zeltia matou o portador das chaves, o cal pegou un pequeno berrido que alertou os demáis demos da mina. Pouco tardan en facer círculo o en redor vosa. O voso grupo, incluidos Miura e o Druida, está tenso, pois unha hora decisiva achégase.

Un intre despóis de que Zeltia mata o garda das chaves, Muria colle as chaves é tiraas a mina, simultáneamente os dous druidas póñense a convocar, e da nada, empeza a xurdir unha néboa. Agora só vedes os demos que tedes máis cerca, e polo tanto, so os que están máis cerca vosa vos ven.

Un deles acércasevos espada en alto, pero entre Zeltia e Balgadrox freano en seco coas suas armas. Parecía moi confiado, e pagouno, non está morto pero si ten un par de feridas bastante feas.

Tras iste ataque, escoitades no espesor d néboa unhos oubidos de lobo. Rezades por que sexa Penedo facendo das suas, e non algunha artimaña dos demos.

- Tiradas (9)

Tirada oculta

Motivo: druida

Tirada: 2d6

Resultado: 7

Tirada oculta

Motivo: druida

Tirada: 2d6

Resultado: 7

Tirada oculta

Motivo: Muria

Tirada: 2d6

Resultado: 7

Tirada oculta

Motivo: Muria

Tirada: 2d6

Resultado: 6

Tirada oculta

Motivo: Bechos

Tirada: 2d6

Resultado: 4

Tirada oculta

Motivo: Bechos

Tirada: 2d6

Resultado: 8

Tirada oculta

Motivo: Bechos

Tirada: 2d6

Resultado: 6

Tirada oculta

Motivo: daño zeltia

Tirada: 2d6

Resultado: 9

Tirada oculta

Motivo: daño balgadrox

Tirada: 2d6

Resultado: 11

Notas de juego

O convocar néboa de Penedo dábos un turno extra, pois os demos teñen que acercarse máis pra ver onde estades.

A partires de agora, as tiradas de ataque e dano facédeas como ocultas (cousas da néboa), o dano de esta rolda tireino por aqueles que non o tirástedes, pero procurade tiralo vos.

Cargando editor
06/09/2013, 14:37
Zeltia MacLain

Non hai tempo para descansos, todo sucede moi apresa, e nos volven a atacar.. Antes de darme conta, un novo demo se me enfrenta na néboa, e cara él vou, ansiosa por rematar con todos eles..

- Tiradas (2)

Tirada oculta

Motivo: ataque 2

Tirada: 3d6

Resultado: 11(+3)=14

Tirada oculta

Motivo: safar

Tirada: 2d6

Resultado: 7(+1)=8

Cargando editor
09/09/2013, 19:13
Gael "Penedo" MeicBrido

O corpo comeza a mudar, Antes de darlle tempo a rachar, quito a parte de arriba da roupa pola cabeza para recollela máis tarde. A dor do cambio esvaece cando a escitación do cambio chega. Antes de darse de conta Penedo xa non está, e no seu lugar unha besta oubea.

Rápidamente vai cara a mina para collelas chaves e liberar ao rei. Non vai ter ningún miramento en levar por diante todos os Sidhe que poida esfolar, ainda que perda a vida,.

- Tiradas (4)

Tirada oculta

Motivo: garras

Tirada: 3d6

Resultado: 12(+5)=17

Tirada oculta

Motivo: orientación

Tirada: 2d6

Resultado: 4(+1)=5

Tirada oculta

Motivo: orientación

Tirada: 2d6

Resultado: 7(+1)=8

Tirada oculta

Motivo: dano

Tirada: 2d6

Resultado: 6(-1)=5

Notas de juego

Estaba a espera da resposta da pregunta que fixen na baiuca. Non sei se vai vir un sidhepero por se acaso fago as tiradas, a última de orientación foi un erro

edito:fago tirada de dano

Cargando editor
10/09/2013, 22:15
Balgadrox "O Mouro"

Balgadrox cubre o movemento de Zeltia tentando de rematar ao demo ferido, clavándolle a lanza sobre o peito e botando todo o peso do seu corpo sobre ela, para facer presión contra o chan e atravesar o seu inmigo.

- Tiradas (2)

Motivo: Ataque

Tirada: 5d6

Resultado: 24

Motivo: Ataque

Tirada: 5d6

Resultado: 13(+1)=14

Notas de juego

Grazas a que teño conexión puiden contestar. Síntoo pola tardanza. A partires do venres voltareis a estar operativo ao 100%

Cargando editor
20/09/2013, 23:04

Convertes en lobishome e poste a correr entre a néboa que ti mesmo convocache. Rozas cun side nun momento dado, pero como non che impide o paso, e a tua prioridade é outra, deixalo pasar, ainda que te levas un pequeno arañazo de recordo.

Cando consegues sair da néboa, poste a localizar primeiro as chaves e logo o rei. Pero para a túa sorpresa, os prisioneiros xa se están a liberar das cadeas, pois todos os demos que os custodiaban están agora entretidos co voso combate. Entre tanta revolta resultache imposible distinguir o rei.

Non demaxiado lonxe pero fora da néboa, oes un ruido atronador ainda que lixeiramente apagado.

Notas de juego

tirada de atención, esta non fai falla que sea oculta, pois xa saiche da néboa, tes que superar 10.

Cargando editor
20/09/2013, 23:08

No medio da densa néboa, na que apenas podedes ver os vosos propios compañeiros, a sensación e totalmente de agobio. Garras que aparecen da nada pra intentar danarvos, as vosas propias armas, das cales non chegades a ver onde impactan exactamente, pero que si sentides cortando e perforando carne...

Zeltia fai unha áxil manobra coa sua espada e consegue cercenar unha man dun demo, ainda que iste, cego de rabia (ou outro de morfoloxía similar) consegue engancharlle un bo golpe que a tira ó chan movéndoa un par de metros (1 puntos de saude menos).

Balgadrox no seu enfásis carga coa lanza contra un demo, aproveitando o seu peso pra intentar atravesalo e ferilo. Atravesa un demo por un hombreiro, e case consegue tumbalo, pero deu cun demo forte, que lle está aguantando o pulso, pese a berrar da dor. O estar tan osfuscado intentando tumbar ao demo, non se percata de que segue tendo outra man libre. De repente sinte un golpe tremendo na cara, e o calor da sangue esbarando pola meixela, causa dun ataque cun latego (2 puntos de saude).

Mentres tanto, Muria está en posición totalmente defensiva, pois lle choven ataques por dous frentes distintos, e non da feito a todo. Non se recuperou moito da batalla anterior, e vedela con numerosas feridas sangrando.

En canto ó Druida, non sabedes onde carallo anda, pero si escoitades a súa voz, falando nun idioma descoñecido.

- Tiradas (2)

Tirada oculta

Motivo: balgadrox dano

Tirada: 3d6

Resultado: 10

Tirada oculta

Motivo: balgadrox ataque

Tirada: 3d6

Resultado: 13

Notas de juego

Saude Zeltia 5/6

Saude Balgadrox 5/7

Seguinte rolda, nova tirada de ataque e dano, ocultas, mentras sigades na néboa.

Balgadrox, corrixin as túas tiradas, o ataque son os teus dados de loita, que, como non os tes especificados (ou por lo menos eu non os atopei especificados) e tes que ter un mínimo de 1 en espírito, son 4 en total. En canto o dano, é o propio de cada arma, que neste caso e 1d6+2 pola lanza.

Cargando editor
21/09/2013, 11:21
Gael "Penedo" MeicBrido
Sólo para el director
- Tiradas (1)

Motivo: atneción

Tirada: 2d6

Dificultad: 10+

Resultado: 9(+3)=12 (Exito)

Cargando editor
21/09/2013, 13:38

Ainda que o son está moi apagado, ti consegues distinguir o característico pisar dun montón de cabalos ao galope.

Cargando editor
21/09/2013, 13:52
Gael "Penedo" MeicBrido
Sólo para el director

Notas de juego

veñen cara min? podo distinguir cara onde van?

Cargando editor
21/09/2013, 22:21

Notas de juego

Van cara a vosa posición, e veñen dende o norte. Para que te fagas unha idea, lugh quedabos ó oeste e a terra dos lusóns hacia o sur.

Cargando editor
22/09/2013, 03:04
Gael "Penedo" MeicBrido
Sólo para el director

Penedo oe como os cabalos van cara os presos, se non fai algo poden pasarlles por riba. Vai correndo cara os presos e berra como pode sinalando cara  o norte,

- Cabaaalos,.... apartade!

Mentres tanto busca se os presos están amarrados a algo.

- Tiradas (1)

Motivo: atencion

Tirada: 2d6

Resultado: 3(+3)=6

Notas de juego

acabo de ver que non quedou ben o post. edito o texto de novo

Cargando editor
22/09/2013, 12:37
Zeltia MacLain

Corteille unha man ao demo, estaba segura diso. Vina voar lonxe del, e, coa mesma, sentín un golpe que me fixo caer lonxe, dolorida.

Mais non había tempo para lamentos, nin apenas recuperar o alento sequera. Unhas gadoupas se me achegaban, e non ía quedar quieta.

- Tiradas (2)

Tirada oculta

Motivo: ataque

Tirada: 3d6

Resultado: 11(+3)=14

Tirada oculta

Motivo: dano

Tirada: 2d6

Resultado: 5(+1)=6