HOla, lo siento, estoy hasta arriba de trabajo.
El bicho este es muerto viviente, yo paladín cazador de muertos vivientes, por lo que activo mi castigar el mal.
Smite Evil (Su): 1/day, attack +2, damage +3 (+6 to undead), AC +2 [Gastado: no] Once per day, a paladin can call out to the powers of good to aid her in her struggle against evil. As a swift action, the paladin chooses one target within sight to smite. If this target is evil, the paladin adds her Charisma bonus (if any) to her attack rolls and adds her paladin level to all damage rolls made against the target of her smite. If the target of smite evil is an outsider with the evil subtype, an evil-aligned dragon, or an undead creature, the bonus to damage on the first successful attack increases to 2 points of damage per level the paladin possesses. Regardless of the target, smite evil attacks automatically bypass any DR the creature might possess.
In addition, while smite evil is in effect, the paladin gains a deflection bonus equal to her Charisma modifier (if any) to her AC against attacks made by the target of the smite. If the paladin targets a creature that is not evil, the smite is wasted with no effect.
The smite evil effect remains until the target of the smite is dead or the next time the paladin rests and regains her uses of this ability. At 4th level, and at every three levels thereafter, the paladin may smite evil one additional time per day, as indicated on Table: Paladin, to a maximum of seven times per day at 19th level.
Y por ser cazador de muertos:
Undead scourge
This functions as the paladin ability of the same name, but the undead scourge does not deal 2 points of damage per level on the first successful attack against evil dragons and evil outsiders. She does deal 2 points of damage per level on all smite attacks made against evil undead creatures.
Lo digo para cuando me PNJticeis. Trataré de ir volviendo poco a poco, a ver si consigo liberarme un poco de obligaciones.
Mamones, ¿no es más lógico dejar al bárbaro sólo y ayudar al druida?
Lo más lógico es ir todos al mismo, como mandan los cánones. Acabar con uno primero para disminuir ataques.
Por eso he optado por ir todos a la del bárbaro, que es el que hacía más daño, y así acabar cuanto antes con una, si no, se llevarían ostias el bárbaro y tú. A más tiradas, más posibilidades de éxito y más daño nos comemos.
Ahora iremos a por la otra, pero podrías haberte movido............que me interesaba ver si las columnas se mueven o están estáticas.
Pero estas cosas debemos de hablarlas antes, no cuando uno caiga ¿no?. Habrá que ir aprendiendo para coordinarnos bien. En este combate lo hemos hecho un poco mal, sí.
Pues la culpa del bárbaro que yo ataqué primero....y vosotros le habéis seguido:-)
Efectivamente la culpa ha sido suya jajajajaa, pero luego ya, en base a que él había hecho daño, y tú no, pues por eso opté por atacar todos a esa................eso pasa por haber fallado tus ataques jajajaja
Al menos moribundo no pierdes puntos de golpe ¿no? te queda ahí parado en 0, y encima estás tumbado y pueden pisotearte jejeje
También tiene tiro limpio Sefu desde su posición, así que guay. Que se mueva 5 pies para ir ganando posición pensando en los movimientos de Gort