Partida Rol por web

La ciudad encadenada

Descansando en Caldero

Cargando editor
12/11/2008, 21:15
Rubí

- aramis... ahí está tu cita... imagino que querrás cierto grado de intimidad, no?

Cargando editor
13/11/2008, 09:06
Brogo

Nada, pues yo me dedico a investigar al tipo que está vigilando a Terrem. Como no soy muy bueno en esto de seguir gente y Aramis está ocupado, lo que hago es contratar a un pícaro para que lo siga y averigüe quien es o para quien trabaja. Además, informo a la superiora de San Cuberth de lo que sucede para que esté al tanto y si es posible, le pido que me recomiende a un pícaro para ese trabajo, si es que conoce a alguno.

Cargando editor
13/11/2008, 09:11
Director

Jenya (a superiora substituta de St. Cuberth) non coñece a un pícaro no cal confiar. Sen embargo, creo que Aramis coñece a alguen (pode que bastante ;) que si que se relaciona con pícaros ;).

Cargando editor
13/11/2008, 16:36
Aramis
Sólo para el director

Mi cita es privada, gasto cierta cantidad interesante de dinero, pero intento no parecer un Lamela, teatro, restaurante y cosas asi

Cargando editor
13/11/2008, 16:38
Aramis

- Chicos a partir de ahora me encargo yo. Digo haciendo un gesto para quese vaya.

Cargando editor
13/11/2008, 16:39
Director

Vale. Jil se mostra calada pero interesada. Non parece ter moitos problemas en pagarse os vicios.

Despois do sábado pasan tres semanas mais. Jil volve a citarse con Aramis un par de veces mais durante esas tres semanas, e pronto descobrides que son os seus dias libres. Segue a mostrarse dura e reservada, ainda que cando mira a Aramis, as veces, e posible sorprender unha mirada de tenrura nos seus ollos. Ainda que sempre dura tan pouco que quedades ca duvida de se seria verdade ou non.

Terrem leva unha vida de orfo normal e corrente, excepto porque estan a vixilarlle dous grupos: Vos e outra xente, que cambiar cada poucos dias. Nas tres semanas vixian a Terrem 4 persoas diferentes que se turnan. Nengunha parece especialmente habil.

Polo demais a única cousa interesante que ocorre en Caldero a partires da penultima semana, un grupiño de goblins gamberros empeza a aparecer nas noites das cidades. Os seus delitos non son graves, unicamente fan grafitis, pegaronlle unha paliza a algun borracho e asaltan varias tendas.

Se queredes facer algo mais durante estas tres semanas decidelo agora, porque se non deixamos que pasen e empezamos o capitulo 2 da Cidade Encadeada : O camiño de Drakhtar.

Cargando editor
17/11/2008, 09:48
Brogo

-Aramis, creo que sería bueno que intentásemos seguir a uno de esos espías que están vigilando a Terrem. Esa marca de su cara me preocupa. Nunca he visto nada semejante. Si mis sospechas son ciertas, el muchacho es la llave para desencadenar un poder terrible. Y si no lo son, quizá la cosa pinte peor todavía. En cualquier caso, primero el Beholder y ahora el hecho de que esté siendo tan vigilado, ponen en evidencia que no se trata de un niño normal.

Cargando editor
17/11/2008, 13:49
Aramis

De acuerdo - Una tarde es lo que hago, intento seguir a uno de esos tipo, con mucho cuidado, 

 

Cargando editor
17/11/2008, 13:54
Director

Consegues seguir a un dos indivíduos sen moitos problemas.

Despois de vixiar a Terren vai a unha calexa perdida onde fala cun tipo ca cara pintada en duas franxas, unha branca e unha negra (os cores da "Ultima Risa"). Despois vaise a casa.

- Tiradas (1)

Tirada: 1d20(+10)
Motivo: Esconderse
Dificultad: 15+
Resultado: 8(+10)=18 (Éxito)

Cargando editor
18/11/2008, 11:30
Aramis

Lo sigo hasta su casa, y luego se lo cuento a Brog y a Rubi, que os parece chicos??

Cargando editor
18/11/2008, 20:22
Brogo

-Es bueno saber que la Última Risa está interesada en Terrem. Habría que averiguar qué conexiones tienen con el beholder de la fortaleza de malaquita, pero no se me ocurre como. Creo que lo mejor será esperar. Algo me dice que si seguimos vigilando a Terrem, volveremos a saber de ellos.