Tras rescatar os nenos da Fortaleza de Malaquita, os nosos heroes volven a sua vida normal en Caldero.
O sábado Aramis quedou con Jil. ¿Ides facer algo ata entón ?
Voy a intentar vigilar al chaval. Tampoco rompiendome mucho la cabeza, pero si intentar controlar quien lo visita y esas coas. Ademas si hace cosas fuera de lo comun dentro del orfanto, tipo clases o actividades raras.
Aramis vixia o chaval durante tres dias, non ocurre nada interesante. O rapaz so sae do internado para acudir a unha liturxia no templo de St. Cuberth co resto dos compañeiros.
Chega o sabado ;).
E un bo momento para comprar rituais, obxetos maxicos, etc...
Durante esos días, Brogo se dedica a buscar más información sobre el extraño símbolo que el niño tiene en la cara, sobre el plano al que pertecene y sobre el origen del niño. Se le ocurre que al menos, en el orfanato podrán decirle la fecha en la que fué acogido y la edad aproximada que tenía entonces. Siguiendo esa pista, intenta buscar algún hecho anómalo que se pudiera haber producido en fechas próximas a su nacimiento estimado. Asímismo, estudia posibles fórmulas para destruir la marca, por si fuera necesario, pues su mayor temor es que la marca sea una llave que pueda abrir una puerta a ese otro plano.
Para ello, a parte de requerir la ayuda de la superiora del templo del San Cuberth, recurre también al superior del templo de Khord, que al fin y al cabo, es su superior.
Si le queda tiempo, intenta estudiar algún ritual (ya se especificará cual).
El sábado...pues lo mismo.
En mis tiempos libres intento investigar los gustos de cierta dama a la que voy a invitar el sabado.
Busco un buen restaurante, teatro o espectaculo asi como unas ropas elegantes.
Comprar una armadura +1 eliminaria el -1 que tienen algunas al hacer las pruebas de moverse en silencio???
Por ejemplo el -1 de una hide
Brogo investiga a Terren. O rapaz ten 11 anos, pero non hai nada especial na data na que foi entregado o orfanato.
A marca representa o plano de Carceri, o fogar dos Daemons:
http://en.wikipedia.org/wiki/Carceri
Destruir a marca no parece difícil, e parte da meixela de Terrem, asi que arrincandoa ou queimandoa deberia poder-se borrar. Claro que Terrem non esta pola labor.
Sen embargo, descobres que alguen, ademais de Aramis esta a vixiar a Terrem. Parece un ladrón de pouca monta.
Aramis: Investigar a Jil e un pelín complicado. Non so non atopas nada, se non que algunha xente te aconsella que deixes a investigación se queres vivir. A maioria da xente que coñece a tua "moza" parece terlle bastante medo.
Tirada: 1d20(+5)
Motivo: Buena pregunta
Dificultad: 15+
Resultado: 15(+5)=20 (Éxito)
Tirada: 1d20(+1)
Motivo: Buena pregunta II
Dificultad: 19+
Resultado: 13(+1)=14 (Fracaso)
As armaduras máxicas normais non eliminan os penalizadores as habilidades. E as que o fan (materiais especiais) non estan o alcanze do teu presuposto.
Boa pregunta ;). O master sabera...
Dos preguntas negativos por llevar una armadura que no se usar
Y la armadura eladrin magica puede ser otra que no sea una chain
Usar unha armadura ou escudo na que non se ten entreno (proficiencia): -2 a atacar y -2 a defensa de Reflexos.
Non sei a que te refires coa "armadura Eladrin máxica".
A mellor armadura que podes usar sen que te penalice as habilidades e a de escamas, para aprender a usala necesitarias duas dotes Armor Proficiency (Chainmail) e logo Armor Proficiency(Scale). Podes facelo a nivel 4, se "reentrenas" algunha das duas dotes que tes agora (quick draw ou lethal hunter)
A la que en el player porne Eladrin Armor que la barata te da un +1 al ac ademas de un cuadro mas en el teleportar que tengo.
La mejor que puedo usar es la hide.
Pois non, esa armadura máxica en concreto sempre e unha chain. Necesitas polo tanto a dote correspondente. Que podes coller en canto subas a nivel 3 mediante "retrainig" (cambiando unha das duas dotes que tes), ou de forma normal en nivel 4.
rubí ayuda en lo que puede a brogo, ya que para ocultarse acompañando a aramis no es demasiado habilidosa.
javi, no te olvides de la ficha de nivel 2 de rubí...
por cierto, cuánto cuesta pasar un arma mágica +1 a arma mágica +2? por curiosidad...
Un arma +1 sen propiedades especiais costa 1440 gp pasala a nivel 2 sen propiedades. Mais os honorarios de quen faga o ritual, claro.
Pois chega o sabado, a hora da cita.
Jil esta puntual, na sua pousada, esperando. O principio costa recoñecela, xa que non leva a cara pintada de negro e blanco, leva o pelo solto, e viste un vestido caro en vez de unha armadura de coiro. Pero a sua expresión segue a ser fria e cortante, e a sua mirada dura.
Elena, antes de facer a ficha de Rubi, me gustaria saber que vas a facer respeto as armas ou armaduras maxicas. Tes unha haca ignea. ¿Vas a vendela?. ¿Vas comprar martillos?.
Tamen podes ponderar quedarte ca hacha e cando subas de nivel facer "retraining" e cambiar a dote de Foco en Martillo por Foco en Hacha.
en principio, el último día en mesa vendí la espada y compré un martillo +1 a dar y al daño...
ahora, que si lo del "retraining" no tiene problema... igual compensaba
Nada, se esta feito esta feito. A lo hecho pecho. Agora mismo te fago a folla.
Aqui esta:
Mmm...¿Nosotros vamos de carabinas a la cita de Aramis?. Es...raro ¿no?.
Vosotros sabreis ;).
Se a pregunta e porque non uso unha escea privada, e para manteros entretidos ;P.