Partida Rol por web

A espada de MacMorna

Capítulo V: Polos cornos do Tourishome

Cargando editor
02/11/2011, 11:45
Aldán Mactramar

O druida fala ben-  Digo, collendo o camiño marcado por Zeltia- Canto antes comecemos antes hemos chegar.

Cargando editor
02/11/2011, 15:11
Xan "Papaxoubas" Meic Morn

-De acordo entón. Elixide un camiño, e adiante.-

Notas de juego

Que susto me deu o druida. Non acordara que viña con nos. XD

Cargando editor
02/11/2011, 16:13
Contacontos

O druida comeza a andar polo camiño do medio e medio. Segue habendo rastro de pisadas e tras faceredes unha pequena curva, vedes unha gran luz o fondo. Seguides andando ata chegar a unha especie de cova bastante ampla e moi ben iluminada por fachos. Esttades nunha especie de grada, e a uns 5 metros de altura sobre o chan.

No medio e medio da cova (e 5metros por debaixo vosa) hay un altar, e enriba del, unha espada. Todo está quedo, nun absoluto silencio.

Un vistazo xeral á cova faivos percatar de que hay como unha serie de gradas dispostas para ver perfectamente a zona central, vos estades na mais baixa de todas, e por enriba vosa tedes outras 3...cada unha co seu "burato na rocha" de acceso, como polo que acabades de entrar vos. A maiores, custo detrás do altar, hay outro burato.

Notas de juego

Imaxinádevos unha praza de touros...máis ou menos é a forma da cova na que estades, só que de formas algo máis irregulares.

PD: tirada de atención o que queira e poida.

Cargando editor
02/11/2011, 23:34
Gael "Penedo" MeicBrido

Gael observa o lugar. Un lugar demasiado esposto para que a espada estea ahí. Ou ben é unha trampa ou hai trampas ocultas para chegar a espada, que por certo dubida moita que sexa a que buscan.

- Isto non me gusta compañeiros, sería demasiada sorte que esa espada sexa a que estamos a procurar. Se baixamos estaremos todos nunha posición moi mala, rodeados por inimigos dende arriba que poden entrar por todas esas portas e estarán máis altos ca nós, además de que pode haber moitas trampas para coller a espada. Andemos con sentidiño. ¿Druida esa parece a espada que estamos a buscar?

Cargando editor
03/11/2011, 22:02
Balgadrox "O Mouro"

-Non pode ser tan doado.-di Balgadrox abraiado- Ou estes diaños non saben o que teñen entre mans, ou é que isto é unha trampa. E penso mais ben no segundo. Será mellor que un se achegue á espada e os outros lle cubran por si hay problemas. Eu mismo podería collela. ¿Qué dicides?.

Notas de juego

Perdón polo retraso. Estes día ando algo máis atarefado que habitualmente. Tentarei manter o ritmo o mellor que poida.

Cargando editor
11/11/2011, 22:43
Druida

O druida queda un rato cavilando.

-Non che me gusta nada isto, pero a espada parece ser a boa. Só hay duas opcións, que nosos amigos realmente distraeran a todo o persoal Side, ou que isto sexa unha trampa. Sexa o que sexa, ha y que facer algo xa. Que dicides?

Notas de juego

Pois iso, unha decisión rapaces. Podería facela o druida...pero prefiro que elixades vos para non guiarvos eu.

Cargando editor
12/11/2011, 14:16
Gael "Penedo" MeicBrido

Penedo mira cara os compañeiros e vendo que a solución esta clara vota un sorriso e di:

- Merda!!, haberá que ir. Vou eu se vos parece e vos cubrídeme, se hai trampas avisádesme e se veñen bechos pois xa miraremos o que facemos.

Dito isto comezou a andar con moito coidado e moi amodo cara a espada.

Cargando editor
13/11/2011, 18:37
Xan "Papaxoubas" Meic Morn

-Non che hai outra. Con trampa ou sen ela non podemos deixar a oportunidade de coller a espada, mais se seguramente se trata da que estamos a buscar.- 

Xan asentíu ó oir as palabras de Penedo. -Vai logo, eu fico atento ós pasaxes de entrada.- Dito e feito comenzou a espreitar os tuneles que desenbocaban na sala, co escudo en alto e a lanza lista para ser lanzada.

Cargando editor
15/11/2011, 05:17
Balgadrox "O Mouro"

-Está ben. Vai tí, se queres-di Balgadrox con indiferencia- nos ficaremos agardando a ver que pasa, por se hai que actuar-.

Cargando editor
15/11/2011, 10:31
Contacontos

Penedo baixa ata "a plaza" ve que non hay ningún inimigo, así que colle a espada. Tan pronto como esta abandoa o altar, este comeza a facerse mais baixo, ata desaparecer, deixando un tremendo oco na terra que...da lugar a unhas escaleiras de pedra.

Parece que nada ia pasar cando de repente se oe un muxido tremendo e o son dunhas pisadas que fan retumbar a sala.

Notas de juego

Iniciativas rapaces, recórdovos 1d6 máis a habilidade que teñades coa vosa arma.

Cargando editor
15/11/2011, 10:34
Contacontos

Notas de juego

Dende a tu posición ves que claramente como un tourishome ven as carreiiras subindo as escadas, e non parece contento precisamente.

Cargando editor
15/11/2011, 15:37
Aldán Mactramar

Previsible... Digo, cun xesto serio mentres as miñas maos comezan a trazar un feitizo de convocación; un corvo ben gordecho.

- Tiradas (1)

Motivo: inicitativa+1 por arco composto

Tirada: 2d6

Resultado: 3(+1)=4

Notas de juego

Tiro dous de 6 pola miña vantaxe. 

Cargando editor
15/11/2011, 19:42
Gael "Penedo" MeicBrido

- Tourishome!!!!!! Berra Gael nada mais ver o becho. En canto da a volta comeza a correr cara os compañeiros.

- Tiradas (1)

Motivo: Iniciativa

Tirada: 1d6

Resultado: 3

Notas de juego

tiro iniciativa, pregunta para mudar en lobishome podo facelo mentres corro cara os compañeiros sen soltar a espada ou teño que estar concentrado para lanzar o feitizo???

Cargando editor
15/11/2011, 20:02
Contacontos

Notas de juego

Pois a verdade e que o manual non pon nada (ou non atopo agora mesmo) o respecto, pero pareceme mais "realista" que non poidas mudar no acto en situacións de apuro. Dende que todos teñades as iniciativas, poña a orde de actuación e declaredes accións especifícoche máis (teño que consultar o manual ben)como sería.

Cargando editor
16/11/2011, 14:48
Xan "Papaxoubas" Meic Morn

Ficaba quedo, coa mirada na escuridade dos pasadizos cando o altar deixou paso ás escaleiras. -Iso non pinta nada ben.- dixo, xusto antes de que o terrible muxido o interrompera - ¡Oh, merda!-

- Tiradas (1)

Motivo: Iniciativa

Tirada: 1d6

Resultado: 2(+4)=6

Cargando editor
17/11/2011, 08:25
Balgadrox "O Mouro"

-Caía de caixón. Ainda me sorprende que nos deixen tempo para reaccionar-di Balgadrox que xa tiña asegurado o escudo e maila lanza-.

- Tiradas (1)

Motivo: Iniciativa

Tirada: 1d6

Resultado: 5(+1)=6

Cargando editor
18/11/2011, 05:36
Zeltia MacLain

-Ninguén dixo que ía ser sinxelo.. -prepareime para o que puidese entrar a por nós, o muxido era terrible.

O chan retumbaba co son das pegadas, miro ós meus compañeiros, e os vexo tamén pendentes do que poida entrar a por nós.

-¡Sexa o que sexa, ven moi enfadado! ¡Que a sorte e os deuses estean do noso lado!

- Tiradas (1)

Motivo: iniciativa

Tirada: 1d6

Resultado: 3

Cargando editor
21/11/2011, 17:39
Contacontos

O tourishome aparece finalmente polo hoco. Según chega a superficie brama coma un tolo e embate cos cornos por diante contra Gael, que ten a espada na man.

- Tiradas (2)

Motivo: Iniciativa tourishome

Tirada: 1d6

Resultado: 6(+4)=10

Motivo: ataque tourishome

Tirada: 6d6

Resultado: 13(+4)=17

Notas de juego

Básicamente atacate a ti Gael por seres o primeiro que atopa. Segamos co simil. Estades nunha especie de praza de touros (valga a coincidencia), Gael e o tourishome están no que sería a area, e o resto nas gradas.

Recórdovos que ao empezar o ataque habedes de declararme se usades maxia ou atacades físicamente.

Se usades máxia repartide os vosos dados de arcano entre elaboración e folgos. Se atacades debedes repartir os dados de loita entre ataque e defensa.

Para que aquí non quede un tocho post, remítovos a escea de regras de esta partida.

Por certo, o tourishome sa todos os seus dados de loita en ataque, deixando desprovista a defensa.

Cargando editor
21/11/2011, 17:55
Gael "Penedo" MeicBrido

Notas de juego

Por iniciativa primeiro van O Mouro e Papaxoubas non?

Cargando editor
21/11/2011, 18:13
Contacontos

Notas de juego

Certo, esquecíame.

Orde de iniciativas:

Tourishome
Balgadrox
Xan
Aldán
Gael
Zeltia.

No obstante, como o ataque vai para tí Gael, podes facer un post de defensa, se e que queres dar dados pra defensa (recomendado) e logo cando sexa o teu turno usas os restantes en ataque ou no que queiras.