Partida Rol por web

NeuroSpasta Beta

Creación de personajes y Off-topic

Cargando editor
21/03/2011, 09:57
Director

Pero algunes d'aquestes coses es donen per que en Eclipse Phase els robots son un tema tabu. Al cap i a la fi els TITANs es van carregar la transhumanitat.

En Memoria Falsa no es parteix d'aquesta idea.

Es a dir, pillat cualsevol morph encara que sigui biologic, per dins en realitat será com un robot, nomes que está prou ben fet per que sembli huma.

Els cosos sintetics son mes la versió economica o simple per a IV i coses similars.

De fet a Memoria falsa els morphs biologics casi no existeixen, solen ser versions economiques (clons simples per fer de replicants i similar), es mes facil aconseguir el mateix resultat amb chips i metall.

Cargando editor
21/03/2011, 10:27
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Fen aixo em trobo amb alguns problemes conceptuals. Que de moment ignoro per complet.

Els morphs sintètics tenen cyberbrain de serie. Jo l'hauía de comprar. Els morphs biologics tenen regeneració millorada. Algo que jo no hauria de tindre. Els sintetics son mes durs. A mes de que suposo que tot i se "biologic" he de continuar comprant equip per a sintètics. No tindria sentit comprar una millora estomacal per poder digerir ferro (encare que tampoc te sentit que l'angie mengi XD).

De moment ja miraré si trobo un simialr a la regeneració pero per a robots. I li "compro" també un cerbell artificial, que inclou jacks, memoria i coses aixina.

Cargando editor
21/03/2011, 10:34
Director

Com ets XD

Tot i que es cert que regenerarte no te molta logica :P

Bueno, seria cuestió de fer uns cuants sinthmorphs basats en els morphs biologics. I desferse de els penalitzadors de uncanny valley i social stigma.

Cargando editor
21/03/2011, 10:47
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Bueno, aixó es fácil XD.

El Uncanny Valley es un -10 a socials. Pero hi ha un trait que dona +10 a socials. Por ja esta. Afageixes el cost de aquest trait al cost basic del morph i desventatge fora.

Per exemple el morph costa 30 CP punts. li poses +10CP per borrar el Uncanny Valley i +10CP per borrar el Social Stigma. Resolt.

¿ Que no vols semblar el hombre de hojalata ?. Paga.

¿ Que vols ser mes fort ? Paga

¿ Que vols ser mes rapid ? Paga.

...

Si de fet no em semblava mas malament el morph sintètic. I tenint en compte que no ens coneixem les normes. Jo no me la jugaria començant a fe home rules alegrament. Intentaría anar a per lo conegut.

Cargando editor
21/03/2011, 10:52
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Bueno, de moment he pillat el biomorph i tot lo que es biològic lo he buscat o ho he canviat per la verció sintètica.

Cargando editor
21/03/2011, 10:56
Director

Et decideixes o no? XD

Toquem normes o no les toquem? XD

Cargando editor
21/03/2011, 10:59
Director

Notas de juego

Un detall.

Una cosa en la que ja habia pensat es que tots els Morphs han de tenir cibercerbell. Es algu imposat per el gobern, no hi ha quisqui que no el tingui.

Es una cuestió de control mental, programacio de memoria, etc.

Cargando editor
21/03/2011, 11:05
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

He canviat a Syth i he pagat en CP per no tindre les dues desventatges.

El Cyberbrain te un preu "moderat", que son uns 1.000 cretits. Aixo es 1 punt de Creacio de PJ. Tenint en comtpe en tens 1000. Casi el podries posar gratis XD.

El que podries fer, es anular alguna de les avantatges del ciberbraint guvernemental. Tots els cerbells artificials tenen la Avantatge de Mnemonic Augmentation. Sensillament no la contes i ja esta. Si algun jugador la vol, que pagi per un cybercerbell de veritat.

La avantatje lo que dona es, literalment, memoria per recordar-ho tot. Tota la teva vida i tot lo que has percebut amb els sentits queda guardat. Sense limit.
De fet posa un exemple cashondo de com funciona. Un jugador esta intentant recordar una nota. Pero no l'ha llegida. No obstant sap que l'ha vista. Per tant que s'assenta i es concentra per començar a rebuscar en la seva "memoria augmentada". Després de 20 minuts acaba recuperant el troçet en el que ha vist la nota. Y com si mires una pelicula, n'extreu el fotograma que millor li va i el posa a la pantalla. Tots els jugadors veuen el que ha vist el jugador en el seu moment i amb els seus propis ulls. I alli, a un costat, sobre la taula, hi ha la nota. I es prou aprop i la imatge es prou clara com per poderla llegir.

Cargando editor
21/03/2011, 11:19
Director

Si, podria regalar el cerbell sense els augments.

Que igualment no encaixen amb el que teniu que ara de cop tingueu memoria fotografica tots XD

Cargando editor
21/03/2011, 11:49
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Una altre opció, seria que la memoria fotográfica si que la tenen tots. Pero no ho saben ;). A "ellos" potser si els pot interessar urgar en tot el que un ha vist, escoltat, notat, etc ... Desde el punt de vista de normes. Si la volen l'han de pagar igualment. Pero en comptes de pagar per instalarla han de pagar per desbloquejarla o piratejarla o lo que sigui.

I aqui deixo una nova verció de l'Angie. Ara mirava una mica l'equip i la majoria de coses barates no les pago. Considero que poden ser comprades fent servir la reputació.

 

  COG COO INT REF SAV SOM WIL
Total 35 20 10 20 10 25 15
Base 30 15 10 15 10 10 15
CPs - +5 - +5 - +5 -
Morph +5 - - - - +5 -
Gear - - - - - +5 -
--- Misc. ---
-- Morph Stats --
Durability: 45
WoundThreshold : 8
DeathRating : 90
Speed: 1
Damage Bonus: 2+2
-- Ego Stats --
Lucidity: 30
TraumaThreshold: 6
Insanity Rating : 60
Initative: 60
Moxie: 4

Costumitzation Points 1.000; -50(COO) -50(REF) -50(SOM) -15(Moxie) -50(Morph) -425(skills) -20(Spec.) -300(Skills*) -30(traits) -15(Credits)

--- Traits ---
-- Negative --
Edited Memories (BackG.)
On the run (+10)
-- Positive --
Starking Looks (-20)
Exceptional Aptitude COG(-20)
--- Morphs ---

- Infomorph:
      Enhancements: Mnemonic Augmentation.
      Apt. Max.: 40
      Speed: +2
      Disv.: Nons physical form

- Synth(*):
      Enhancements: Access Jacks, Basic Mesh Inserts, Cortical Stack, Cyberbrian, Mnemonic Augmentation.
      Apt. Max.: 30
      Mov. System: Walker (4/20)
      Durability: 40
      Wound Trheshold: 7
      Armor: (6/6)
      Adv.: +5COG, +5 ***.
      CP Cost.: 50.

--- Reputation ---
Autonomist(@-Rep): 50
Hypercorps(C-Rep): 0
Ecologist(E-Rep): 0
Media&Fame(F-Rep): 0
Criminals(G-Rep): 0
The Eye(I-Rep): 0
Sienctists(R-Rep): 0
--- Gear (15.000 Credits) ---

   - Misc-
Robe(free)
Standard muse(free)
Hadened Skeleton (-5.000)(+5 SOM, +5 Durability)
Mental Speed (-5.000) (+30 Init, +2 Mental_Complex_Action/Phase)
Radar (-1.000) (p.302)
Synthetic Mask (-1.000)
Armor Clothuing (3/4)
Repair Spray (repair 1d10 in 2 hours)
   - Programs -
Exploit (-1.000) (p.254)
Firewall (-1.000)
Spoof (-1.000) (p.252)
Tracking (-1.000) (p.251)
   - Weapons -
Knife (-1, 1d10+2)
Unarmed (-, 1d10)
Medium Pistol (-2, 2d10+2; p.336)

BackGround (Re-instantiated) Faction (Anarchist)
Adv.: +10 Pilot[Groundcraft]
+10 Networking[***]
+2 Moxie
Adv.: +10 ***
+30 Networking[Autonomist]
Disv.: Edited Memories trait
0 Credits
Disv.: ...
Morph: Cases
Infomorphs
Synths
Morph: ...

Skill name Apti. Base Misc. Total Spec.
Animal Hand. (SAV)+10 +0 +0 10 None
Beam Weap. (COO)+20 +0 +0 20 None
Blades (SOM)+25 +10 +0 35 None
Climb (SOM)+25 +40 +0 65 Freehand
Clubs (SOM)+25 +0 +0 25 None
Control (WIL)+15 +0 +0 -- None
Deception (SAV)+10 +0 +0 10 None
Demolitions (COG)+35 +30 +0 65 None
Disguise (INT)+10 +0 +0 10 None
Exotic Melee[FIELD] (SOM)+25 +0 +0 25 None
Exotic Ranged[FIELD] (COO)+20 +0 +0 20 None
Flight (SOM)+25 +0 +0 -- None
Fray (REF)+20 +40 +0 60 Unarmed
Free Fall (REF)+20 +0 +0 20 None
FreeRunning (SOM)+25 +30 +10 65 Running
Gunnery (INT)+10 +0 +0 10 None
Hardware[Robotics] (COG)+35 +30 +0 65 Repair
Impersonation (SAV)+10 +20 +0 30 None
Infiltration (COO)+20 +20 +0 40 None
Infosec (COG)+35 +40 +0 75 Stealth
Interfacing (COG)+35 +10 +0 45 None
Intimidation (SAV)+10 +0 +0 10 None
Investigation (INT)+10 +0 +0 10 None
Kinesics (SAV)+10 +0 +0 10 None
Kinetic Weap. (COO)+20 +10 +0 30 None
Medicine[FIELD] (COG)+35 +0 +0 35 None
Navigation (INT)+10 +10 +0 20 None
Networking[Autonomist] (SAV)+10 +10 +40 60 None
Palming (COO)+20 +10 +0 30 None
Perception (INT)+10 +20 +0 30 None
Persuasion (SAV)+10 +0 +0 10 None
Pilot[Groundcraft] (REF)+20 +5 +10 35 None
Programming (COG)+35 +25 +0 60 None
Protocol (SAV)+10 +0 +0 10 None
Psi Assault (WIL)+15 +0 +0 -- None
Psychosurgery (INT)+10 +0 +0 10 None
Research (COG)+35 +10 +0 45 None
Scrounging (INT)+10 +0 +0 10 None
Seeker Weap. (COO)+20 +0 +0 20 None
Sense (INT)+10 +0 +0 -- None
Spray Weap. (COO)+20 +0 +0 20 None
Swim (SOM)+25 +5 +0 30 None
Throwing Weap. (COO)+20 +0 +0 20 None
Unarmed (SOM)+25 +20 +0 45 None
Total CP Cost ----> 420 <---- Total CP Cost

Skill name Apti. Base Morph Total Spec.
Academics[Architecture] (COG)+35 +40 +0 75 None
Academics[Nanotechnology] (COG)+35 +30 +0 65 None
Art[FIELD] (INT)+10 +0 +0 10 None
Interest[Old Earth] (COG)+35 +30 +0 65 None
Language[French] (INT)+10 +80 +0 90 None
Language[English] (INT)+10 +60 +0 70 None
Language[Chinese] (INT)+10 +60 +0 70 None
Profesion[Architect] (COG)+35 +30 +0 65 None
Total CP Cost ----> 300 <---- Total CP Cost
Cargando editor
21/03/2011, 11:52
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

La veritat es que amb COG de 35 ... la tipa es llesta de cagarse XD. Ja que lo normal es entre 0 i 30. Essent 30 algú ja es considera un geni.

Cargando editor
21/03/2011, 12:04
Director

Notas de juego

Per cert, com va el tema experiencia? Per dopar el PJ dic.

Cargando editor
21/03/2011, 12:23
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Ara t'ho miro.

Aqui et deixo una possible variant per mostrar als jugadors. Crec que conté nomes lo imprescindible i tu t'hauries de guardar una fitxa moooooooooooooolt mes currada i explicativa en algun altre lloc

---------------------------------------------------

  COG COO INT REF SAV SOM WIL
Total 35 20 10 20 10 25 15
-- Body Stats --
Durability: 45
WoundThreshold : 8
DeathRating : 90
Speed: 1
Damage Bonus: 2+2
-- Mind Stats --
Lucidity: 30
TraumaThreshold: 6
Insanity Rating : 60
Initative: 60
Moxie: 4
-- Positive Traits --
Edited Memories
On the run
-- Nevative Traits --
Starking Looks
Exceptional Aptitude COG
--- Reputation ---
Autonomist(@-Rep): 50
Hypercorps(C-Rep): 0
Ecologist(E-Rep): 0
Media&Fame(F-Rep): 0
Criminals(G-Rep): 0
The Eye(I-Rep): 0
Sienctists(R-Rep): 0
--- Gear (15.000 Credits) ---

- Misc -
· Robe(free)
· Standard muse(free)
· Hadened Skeleton (-5.000)(+5 SOM, +5 Durability)
· Mental Speed (-5.000) (+30 Init, +2 Mental_Complex_Action/Phase)
· Radar (-1.000) (p.302)
· Synthetic Mask (-1.000)
· Armor Clothuing (3/4)
· Repair Spray (repair 1d10 in 2 hours)
- Programs -
· Exploit (-1.000) (p.254)
· Firewall (-1.000)
· Spoof (-1.000) (p.252)
· Tracking (-1.000) (p.251)
- Weapons -
· Knife (-1, 1d10+2)
· Unarmed (-, 1d10)
· Medium Pistol (-2, 2d10+2; p.336)

OFENSIVE Stats Apti. Total Damage
Unarmed (SOM)+25 45 1d10+4
Knife (SOM)+25 35 1d10+4
Medium pistol (COO)+20 50 2d10+2

DEFENSIVE Stats Kinetic Def. Energy Def. Esp
Base 6 6 ...
Armor Cloth 3 4 ...
Total 9 10 ...

ACTIVE Skill Aptitude Total Spec.
Animal Hand. (SAV)+10 10 None
Beam Weap. (COO)+20 20 None
Blades (SOM)+25 35 None
Climb (SOM)+25 65 Freehand
Clubs (SOM)+25 25 None
Control (WIL)+15 -- None
Deception (SAV)+10 10 None
Demolitions (COG)+35 65 None
Disguise (INT)+10 10 None
Exotic Melee[FIELD] (SOM)+25 25 None
Exotic Ranged[FIELD] (COO)+20 20 None
Flight (SOM)+25 -- None
Fray (REF)+20 60 Unarmed
Free Fall (REF)+20 20 None
FreeRunning (SOM)+25 65 Running
Gunnery (INT)+10 10 None
Hardware[Robotics] (COG)+35 65 Repair
Impersonation (SAV)+10 30 None
Infiltration (COO)+20 40 None
Infosec (COG)+35 75 Stealth
Interfacing (COG)+35 45 None
Intimidation (SAV)+10 10 None
Investigation (INT)+10 10 None
Kinesics (SAV)+10 10 None
Kinetic Weap. (COO)+20 30 None
Medicine[FIELD] (COG)+35 35 None
Navigation (INT)+10 20 None
Networking[Autonomist] (SAV)+10 60 None
Palming (COO)+20 30 None
Perception (INT)+10 30 None
Persuasion (SAV)+10 10 None
Pilot[Groundcraft] (REF)+20 35 None
Programming (COG)+35 60 None
Protocol (SAV)+10 10 None
Psi Assault (WIL)+15 -- None
Psychosurgery (INT)+10 10 None
Research (COG)+35 45 None
Scrounging (INT)+10 10 None
Seeker Weap. (COO)+20 20 None
Sense (INT)+10 -- None
Spray Weap. (COO)+20 20 None
Swim (SOM)+25 30 None
Throwing Weap. (COO)+20 20 None
Unarmed (SOM)+25 45 None

Skill name Apti. Total Spec.
Academics[Architecture] (COG)+35 75 None
Academics[Nanotechnology] (COG)+35 65 None
Art[FIELD] (INT)+10 10 None
Interest[Old Earth] (COG)+35 65 None
Language[French] (INT)+10 90 None
Language[English] (INT)+10 70 None
Language[Chinese] (INT)+10 70 None
Profesion[Architect] (COG)+35 65 None
Cargando editor
21/03/2011, 12:32
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Als PJs els dones punts(Rez Points), i despres per millorar Skills o Aptituts o lo que sigui. Ho pagues amb aqustos punts. Per exemple:

+1 a una Skill = 1 Rez Point.
+1.000 Credits = 1 Rez Point.
+10 Reputacio = 1 Rez Point (aixo nomes 1 cop al mes).
+1 a una Aptitud = 10 Rez Points

Etc ... Fixa't que de fet no s'acostumen a donar cales. Es donen Rez Points i despres els jugadors ho canvien per calés si volen.

També he vist que lo de la reputació es molt important i te molt de poder.

Cargando editor
21/03/2011, 12:42
Director

Tot i que no amb aquestes normes, ja volia incorporar alguna cosa similar al concepte de reputacio per les partides. Doncs hi ha varis grups per la ciutat amb qui interactuar.

Com la zona on sou amb en Dan.

Pero haig de mirar quines "Reps" es queden.

I mes o menys, quants PX es solen donar per aventura?

Cargando editor
21/03/2011, 12:48
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Hi ha grups diferents com pots veure a les reuptacions.

Autonomist(@-Rep) : Aquestos son el que crec que encaixen amb nosaltres. Son els anarquistes i que lluiten contra el sistema. Volen enderrocar el poder i creuen en la gent i la democracia.
HyperCorps(C-Rep) : Aquestos son els snoops. Al contrari que els anteriors es la reputació entre els maganates i mega corporacións. Executius, Milionaris, politics, etc ...
Ecologist(E-Rep) : El nom jo ho diu clar. Son els hippies. Lluiten en contra la tecnologia y la explotació del medi.
Media&Fame(F-Rep) : Aquí hi van les celebritats. Personatjes de ls revistes, cantants, actors, gent famosa en general.
Criminals(G-Rep) : De nou el nom es prou clar. Es la reputació i el poder en el sub-mon criminal. Lladres, mafies, drogues i un llarg etc ... de coses ilegals.
The Eye(I-Rep) : Aquesta es la comunitat dels virtuals. Hackers, Informatics, Netrunners i tot el que te a veure amb la xarxa.
Sience(R-Rep) : Aqui hi van els cientifics. Es el teu renom com a cientific. Doctors, inventors, disenys, Laboratoris, etc ...

I no en tinc ni puuuuuuuuuuuuuuuuuuta idea de quants PX es donen per aventura. Tot i que em sembla que mes que "aventura" es donen Px per Milestone.

Cargando editor
21/03/2011, 12:59
Director

Em sembla que no has mirat be les reps, pero bueno XD

Per que el de l'Eye, no era la rep de firewall?

Bueno, habia pensat que com a utils, principalment eren la anarquista y la criminal (en Dan está en el segon grup).

I lo dels PX ... pooos ... vaja, si no sabem con van, nem malament XD

Cargando editor
21/03/2011, 13:01
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Les reputacions les he dit de momoria. Pero em sembla que les he dit be, ja ho miraré.

...................

Every character should be awarded 1 Rez Point for each of the following criteria that is met:
• The character participated in that scenario.
• The character achieved (most of) their objectives in that scenario.
• The character failed to meet their objectives, but learned a valuable lesson.
• The character contributed to achieving success in a signi cant way (e.g., right skill at the right time).
• The adventure was extra challenging.
• The character achieved a motivational goal (see Motivation, p. 120).
• The player engaged in good roleplaying.
• The player signi cantly contributed to the session’s drama, humor, or fun with roleplaying.
This should result in an average Rez Points award of 4–7 points per character, per adventure. Gamemasters who wish to drive the characters’ advancement forward more quickly can increase the reward amounts.

Cargando editor
21/03/2011, 15:37
Director

Vale, aixi es del pal 4 a 7 puntets per aventurilla ... rollo L5R

Hi ha una cosa que no em cuadra, avans has dit que amb un RES point, nomes guanyes un +1 a una habilitat. Aixo està be? Es que em sembla tope poc.

Cargando editor
21/03/2011, 15:48
Svetkana Strzechowski
Sólo para el director

Esta correcte. Per pujar fins a Total de 60 o menys, costa 1 punt. Si el total supera 60, en costa 2.

Pero pensa que aquest cost es mira al finaaaaaaaal de tot. Cosa que fa el calcul de punts una mica complicat i liós

Una habilitat es ... Total = Aptitud + Base + Misc + Equip.

No díu que mentre la Base siguí menor de 60 costa tan i si es superior de 60 costa tant altre. noooooo ... El que es conta es el total. Imiginat que un jugador te un porron de aptitud(+40), y te un Background(+15) que li dona bonus i equipo de la ostia(+10). Aixo vol dir que en total, ja suma 65. Per tant que el primer punt de skill que vulgui apendre ja li costa el doble. Encare que el Base sigui 0. No importa. El total supera 60 per tant que ja costa un colló de apendre. I m'ha semblat llegir per algun lloc que si superes 80, es torna a duplicar el cost.

Per cert, estic refent la plantilla de PJ. Mes ordenadeta amb taules independents i intentant que quedi mes llegible.