Traducción, pois é druidico o que fala:
-Amigos, partide cara o horizonte coa miña bendición, pois os Guéghel depende de vos.
Tirade lendas.
Tirada: 2d6(+2)
Motivo: lendas
Resultado: 6(+2)=8
Tirando lendas ...
Sabes de sobra que ese tipo é cernunnos, o xefe dos druidas "silvestres", chamados Oisín ou Osián, dependendo da zoa. Como aquel que vistedes en Lugh. Din que é o vixiante das fragas, que as manten limpas de todo mal, e que sempre axuda a aqueles que coidan da natureza igual ca el, ou que son dignos de pasar polas suas fragas. De igual maneira, pode chegar a prohibir o paso ppolas fragas se non se é digno.
Gael vírase para ver a Cernunnos, xefe dos Osián tras oi-las súas palabras pregúntalle no mesmo idioma que el emprgou:
- Pódesnos axudar? Andamos a procura da espada de MacMorna.
Os demais alonxáronse algo pero Aldán está o seu carón.
Aldan mactramar agradece as túas verbas, Osián- Digo, cun xesto respectuoso- A Fraga remata, pero non os perigos, e ben sabemos que vos sodes homes de grandes saberes. ¿Que nos aconsellas, máis aló do horizonte?
non teño lendas, creo que paso de tirar.
Tras cercionarse de que o grupo entendeu as súas palabras a través dos dous druidas que van nel, aquel a quen Aldán chamou Osián dase a volta e vaise por onde chegou.
Diante vosa, ainda a uns cantos centos de metros (200-300), unha pequena aldea con 6 casas e unha empalizada. Unha das casas, a que debeu ser noutro tempo a mellor de todas, está parcialmente derruida, mentres que as outras, pese a estar enteiras, están en mal estado. Todas parecen abandoadas, e a empalizada é intermitente, coma se ó vento lle dese por levar unhas partes e deixar outras.
Diríxome cara os demáis pois agás Aldán non entenderon as palabras de Cernunnos,
- Ese era Cernunnos o Astado, dounos a súa bendición para seguir cara o horizonte, penso que estamos no o camiño, démonos presa para chegar a aldea.
Dixo isto espolou o seu cabalo.
-¿Cernunnos?. Vaia, qué extrano. Semella que esta viaxe vai ser sorprendente en moitos aspectos.-Di Balgadrox mentres fica ollando cara atrás-.Tan só as palabras de Gäel conseguen facelo reaccionar. Vendo que o seu compañeiro reemprende a marcha, decide seguilo.
Tirada: 2d6(+1)
Motivo: Lendas
Resultados: 1(+1)=2, 4(+1)=5
Trabuqueime ao desglosar a tirada. Ven sendo un 6.
Cernunnos, o xefe dos druidas "silvestres", chamados Oisín ou Osián, dependendo da zoa. Como aquel que vistedes en Lugh. Din que é o vixiante das fragas, que as manten limpas de todo mal, e que sempre axuda a aqueles que coidan da natureza igual ca el, ou que son dignos de pasar polas suas fragas. De igual maneira, pode chegar a prohibir o paso ppolas fragas se non se é digno.
Póñome en marcha eu tamén, tralos meus compañeiros, cara a aldea.
Vou pensando no recente encontro que tivemos.
Pois sí que era un ser extraño..
Vou atenta a calquera outro sinal que poida enturbiar o noso camiño cara as casas onde decidimos acampar.
Pouco a pouco vos vades acercando ate a aldea. Canto máis preto estades, máis ruinosa parece. Ten duas casas e mais unha especie de almacén a un lado, e tres casas ao outro, cun pequeno balado de paus intermitente. O dito, todas están en malas condicións, pero a máis grande delas, xa está parcialmente derruida. Máis agora que entrades na aldea, vedes un pouco mais lonxe, unha cabana de madeira da que saen ruidos de homes e mulleres. Non saberíades dicir se son murmullos ou ronquidos.
Calquera cousa que queirades saber da aldea, ou facer nela, adiante.
Cando chegan a alde Gael apercebe algo raro no ambiente pero non sabe o qué. Non hai vixías, a empalizada está a caír. Estas choupanas parecen estar mortas en espírito. Uns arrepíos percorren as costas do futuro druida.
A aldea semella abandoada pero están seguros de que todavía hai xente alí por oense voces cando están no que parece o centro da aldea, Gael para o cabalo e bota un vistazo arredor.
Hai signos de loita recente???
Cadáveres?
Sangue?
Rastros do sidhe?
Algo raro?
Nin signos de loita, nin cadáveres, nin sangue...nada raro.
Unha aldea en ruinas, na ue se oen voces dentro dunha casa. Fora diso, todo aparenta normal.
Balgadrox fai sinais coas mans aos seus compañeiros propoñendo que vaian botar unha ollada discretamente onda a casa que semella habitada.
Gael asinte a Balgadrox e colle o látego na man dereita (a súa man boa) para estar preparado para a loita. Baixa do cabalo e átao a un poste, mentres non deixa de botar miradas arredor.
As agachadas imos achegandonos a choupana. As voces oense cada vez mais claramente, pero sen chegar a escoitar ben o que din. Onde a porta da choupana hai unha fiestra, pola que me asomo con coidado.
Hai oscuridade, e os ollos tardan en acostumarse. Cando por fin podo ver algo, vexo......
Que e o que vexo? :)
Zeltia, se te asomas á fiestra, tira 2d6.
Tirada: 2d6
Motivo: vexo,vexo..
Resultado: 8
Ves 6 persoas durmindo, os ruidos non eran mais que os ronquidos e as palabras en sonos de algún dos adormecidos.
Volto paseniño onda os demáis..
-Hai persoas dentro- digo sen alzar a voz-. Son seis, e están profundamente durmidas. Falan en soños, e iso é o que se oe... ¡Iso, e mailos ronquidos!
Non podo evitar sorrir ante o cómico da situación.