Partida Rol por web

Parva Doissetep

1187

Cargando editor
14/06/2012, 17:23
Ardentis
Sólo para el director

Notas de juego

He repasado las tiradas y por lo que parece no tengo que modificar nada de lo que ya había puesto, excepto que a todo he de añadir el +2 que no puse en su momento ^^.

Sobre los niveles de hechizos, son iguales a la cuarta edición o cambia algo en la quinta?

Cargando editor
14/06/2012, 20:59
Director

Notas de juego

Sobre los niveles de hechizos, son iguales a la cuarta edición o cambia algo en la quinta?

Cambian ligeramente, no mucho, tal vez son un poquito más limitados, pero lo compensan con unas guías más sólidas. Si no te aclaras eligiendo en inglés, dime que te interesaría de 4ª y te lo miro.

Cargando editor
15/06/2012, 11:16
Metus

PRIMAVERA:
A classe: Metus s'enfrasca fervorosament en el disseny d'un embut que permet escoltar el pensament d'altri (Intelego Mentem). Rapitament es demostra que es un embut preciós, però amb una utilitat molt tradicional... fer d'embut.
Fora de classe: Canvia una mica la pauta. Es passa bastant de temps a la biblio estudiant... números ( +2 px Aritmètica). Evidentment això no té RES a veure amb una preciosa balança adquirida fa temps, és clar.
ESTIU:
A classe: Fa un treball bastant competent sobre Intellego. Alguns paràgrafs són assenyalats com a "poc ètics" (un que fa referència a com conèixer les preguntes dels examens abans d'hora), però queda en res.
Fora de classe: Segueix amb l'aprenentatge de números (+2 aritmètica)
PX d'arts: CREO 3/0 (1+2+3), INTELLEGO 3/0 (1+2+3), MUTO 2/0 (1+2). Aprenentatge Secundari: CORPUS 1/0 (+1), IMAGONEM 1/0 (+1), MENTEM 1/1 (+1,5, per Afinitat puja a +2), VIM 1/1 (+1,5, per Afinitat puja a+2).
TARDOR:
A classe: Un treball de Mentem. Bastant bàsic i no tant bo com el de l'estació passada, però serveix.
Fora de classe: passeja per Osprey, a veure cares noves (+2 px Intriga)
PX d'arts: Tècniques 12 px; PERDO 3/0 i REGO 3/0. Formes 3 px: MENTEM 3/1 (3px i afinitat = 5px). Aprenentatge secundari: sobre formes, CORPUS 1/1, IMAGONEM 1/1, HERBAM 1/0, VIM 2/1 (afinitat).
HIVERN:
A classe: Metus no es complica i se centra en el que millor se li dona, un INT-MENTEM de tota la vida. El resultat es un més que notable treball.
Fora de Classe: Donat el fred del carrer, Metus torna a la biblioteca, a llegir sobre xifres (+2 Aritmètica).

- Tiradas (4)

Motivo: Embut

Tirada: 1d10

Resultado: 2(+4)=6

Motivo: Treball d'Intellego

Tirada: 1d10

Resultado: 9(+6)=15

Motivo: Treball Mentem

Tirada: 1d10

Resultado: 7(+6)=13

Motivo: Treball encanteri

Tirada: 1d10

Resultado: 9(+9)=18

Notas de juego

- Per la creació d'objecte cal tenir en compte el defectes. Laboratori i Metus no són molt... compatibles.
- Per a les Arts, cal tenir en compte les Virtuts (ara sí que molen!!!)

Cargando editor
26/06/2012, 23:20
Ardentis
Sólo para el director

Notas de juego

Perdona el retraso, ya he mirado lo de los hechizos, de momento, y salvo que me sobren, cosa que dudo, algún punto, me interesan estos hechizos

-Rayo de luna (Creo-Ignem 1)

-Palma llameante (Creo-Ignem 5)

-Destierro al olvido eterno (Perdo-Vim)

-Suavizar las voraces llamas (Perdo-Ignem 15)

 

En el manual se indica el tipo de hechizos que puede haber según algunos niveles, aunque no se mencione en concreto. ¿Es posible escoger hechizo según el nivel indicado aunque ese hechizo en concreto no se mencione en el manual?. Si es así te presentaría otra lista.

Cargando editor
27/06/2012, 13:29
Director

Notas de juego

Sí, las guías son abiertas, indicando sólo efectos generales. Luego se pueden cambiar los parámetros, añadir requisitos, mejorar algunos detalles... Pero todavía no he traducido las guías del 5ªed., entre unas cosas y otras nunca las subo.

Cargando editor
28/06/2012, 23:27
Sagitta

Primavera: Sagitta intenta dissenyar un flasconet que permeti dur un encanteri per curar ferides menors (creo corpus?). El meu temps lliure el pas amb Margueritte bé repassant a ma biblioteca o al pati d'armes. (+2 francés)

Estiu: Faig el treball sobre Creo, me queda apanyadet. PX Cr 3, Mu 3, Rego 2 Fora de classe: Biblioteca i teoria magica per un tubo.

Tardor: Faig el treball sobre Corpus. PX Cr de 3 a 5 (9 PX) Corpus 3 (6PX) Fora de classe: Idem de l'anterior.

- Tiradas (3)

Motivo: objecte

Tirada: 1d10

Resultado: 2(+10)=12

Motivo: Tecnicq

Tirada: 1d10

Resultado: 8(+6)=14

Motivo: Forma

Tirada: 1d10

Resultado: 8(+6)=14

Cargando editor
28/06/2012, 23:57
Sagitta
Sólo para el director

Si a l'hivern m'ensenya la meva mater etenc mes punts per apt student i/o skilled parens? per cert, si no te va malament te podries mirar mgia mercuriana que diu algo del laboratori i no ho acab de pillar.

Cargando editor
29/06/2012, 11:10
Director

Notas de juego

El teu llinatge màgic i tradicions provenen dels sacerdots romans de Mercuri, que precedeixen a l'Ordre d'Hermes, convertint-te en especialment hàbil amb Màgia Ritual i màgia usada en conjunció amb altres. A més dels encanteris normals, també coneixes Comunió de Mags (p.160) al mateix nivell que el nivell de encanteri ritual més elevat que coneguis i si inventassis o aprenguessis un encanteri ritual de nivell superior, automàticament inventaries un encanteri de Comunió de Mags del mateix nivell, sense necessitat d'emprar temps extra.
Quan llances un encanteri utilitzant Comunió de Mags, pots afegir el teu nivell de Domini de l'encanteri llançat i el teu nivell de Domini de Comunió de Mags al nivell efectiu del nivell de Comunió de Mags.
Per acabar, qualsevol encanteri ritual que llancis només tindrà la meitat del requisit habitual de vista. Si es llança una Comunió de Mags tots els participants han de tenir aquesta Virtut per guanyar aquest benefici.
La teva concentració en màgia Ritual, però, té un perjudici, només pots llançar màgia Espontània usant les regles de Llançament Cerimonial (p.83)

Això darrer, que supòs que és per on ve el problema, significa que per llançar un espontani necessites 15 minuts per magnitud, però afegint Arts Liberals i Philosophiae a la tirada.

La Comunió de Mags és un encanteri molt útil per fer sortilegis de molt nivell entre varios mags.

Respecte a l'hivern... Apt Student només s'aplica a aprendre competències, no sortilegis. Quan t'expliqui Philosophiae, Parma Magica o qualsevol altra competència (entretant no sigui per pràctica directa) sí que s'aplicaria. Tranquila que encara queden molts anys.

Però Skilled Parens sí que s'hauria d'aplicar. Al final de l'aprenentatge haurien de ser 60px i 30 nivells de sortilegis extra. La veritat és que no sé molt bé com aplicar-ho, perque encara que surt a 5px i 2 nivells de sortilegi per any, això és bastant difícil d'aplicar. Crec que lo millor és que m'ho vagis recordant i dur el compte. Tocarien més o menys aquests punts per any, però dependria de cada any com va... De moment els px no tenen molt de sentit (o a lo millor sí, a Teoria Màgica), però podriem posar 5 nivells a sortilegis (aquesta estació aprendries 25 nivells en comptes de 20) i et quedarien 25 nivells extra per "consumir". Et pareix?

Cargando editor
29/06/2012, 12:53
Sagitta
Sólo para el director

El trosset de magia mercuriana que me referia no és aquest, al final de tot hi ha una llista de "extres"? associats, ja t'ho miraré (a House of Hermes, true lineages).

Lo dels encanteris com vulguis, per fer num. rodons també podem pujar un terç cada 5 anys d'aprenentage (20px i 10punts d'encanteri extres als anys 5, 10 i 15) per no anar fent divisions, com t'estimis més. I t'ho vaig recordant perque no record mai quan s'aplica quina de les virtuts ni en quins valors (i som una vaga i no ho mir al manual)

Cargando editor
29/06/2012, 13:13
Director

Notas de juego

Bé, de cara a les partides entretant sou aprenents, seria més convenient que anassis pujant segons sigui coherent. Apt Student s'aplica cada vegada que t'ensenyen, aquí no hi ha dubte. Pels 60px i 30nivells d'encanteris d'Skilled Parens crec que lo més adequat seria simplement anar-ho aplicant i restant del total. Fas una anotació a la part de notes del full i anam restant... Així, ara, a l'hivern, seria bastant raonable que tinguessis 5 nivells extra. Si al final ens hem quedat curts, ho acabam d'arrodonir a les Proves de l'Aprenent, al final de tot. Com estarà anotat, no hi haurà problema tampoc.

Cargando editor
29/06/2012, 22:49
Sagitta
Sólo para el director

Mercere had already taken his first apprentice before the Order formed, and had begun teaching the boy his secrets when Trianoma approached him. His new duties in the years that followed meant that his apprentice was given very sporadic lessons, and encouraged to develop on his own or accompany Mercere while traveling. After the Founding, Mercere established Harco and spent more dedicated time helping his follower with his studies, soon declaring the young man a new magus. It was his duty, he was instructed, to serve the new Order as he had served Mercere, and after swearing the Oath he was named Priamitus: last of an ancient line and first of a new one.
The first follower of Mercere held his ancestors in great awe. Priamitus had little interest in carrying mes- sages, but the old gods fascinated him; as a child he believed his Gift was a blessing and a curse, a sign of heav- enly favor and great responsibility, and while traveling with Mercere he came to realize that because of his Gift, when he asked the gods for aid, they listened and responded. As a new magus, he returned to many of these places where legends say the gods had once walked the earth, and he learned much about the ancient rites of wor- ship he practiced. He came to see it as his duty to become a priest of the Cult of Mercury, a new leader of the old order, and returned to Harco to begin this great task.
Other Houses helped him rebuild the Cult, particu- larly magi of House Flambeau. In fact, it is more accurate to say that he helped them, but because Priamitus learned Mercurian magic from Mercere and taught it to his many
followers as a Hermetic lineage, they have special status in the Cult as direct descendants of the priests of old. It is these Mercere magi who describe their Founder as Mercury reborn, and worship him as the greatest manifes- tation of their Mercurian heritage. Many of them believe that when they die they will ascend through the Magic Realm to join him.
About half of all Mercere magi still practice Mercurian magic like their ancestors, and most of their ancient ceremonies were integrated into Magic Theory. The roots of their ancient order can still be seen in spell mastery, for in the earliest days magi knew only a few spells and improved their magic by developing differentways of casting the same spell in different situations. Priamitus learned many of these spell mastery abilities from Mercere, and his followers developed others. They include: Adaptive Casting, Ceremonial Casting, Disguised Casting, Lab Mastery, Learn from Mistakes, and Stalwart Casting. These are described fully in the Appendix (Laboratory, Mastered Spell Special Abilities).

Notas de juego

Ok, ho he posat a les notes de personatge lo de Skilled parens, mira si te va bé.

T'he posat la desc. de magia mercuriana, me referia a la llista del final. No entenc si van associats, si tens bonus per agafar-les, si ho recomanan pels personatges...

Cargando editor
29/06/2012, 23:11
Sagitta

Notas de juego

Els 2 px d'hivern tb s'en van a teoria magica. Apunt els encanteris a la fitxa.

Cargando editor
30/06/2012, 01:24
Director

Notas de juego

Val, crec que ara he entès realment el teu dubte. No sé si recordaràs que amb els px guanyats en partida (en realitat també us poden ensenyar o aprendre practicant) es podien dominar encanteris. Això a 3ª i 4ª edició servia per no haver de llençar dau d'estrès (sempre es tirava dau simple)... doncs en aquesta edició el domini d'un encanteri és com una competència i es pot emprar en diverses coses, com en millorar la iniciativa o, en aquest cas, tenir aquestes altres opcions de llançament (apareixen a les pàgines 99-100). L'opció de dominació "Lab Mastery" fa que si domines un encanteri, cada nivell que tinguis en aquesta dominació, s'afegeixi a les teves activitats de laboratori si utilitzes un encanteri similar (és a dir, variant només un dels paràmetres de l'encanteri, ja sigui abast, durada o objectiu). No, no és res de l'altre món, si no és un encanteri que et sembli molt interessant posar-ho en objectes i pugeu molt el nivell de dominació del mateix. Però cal tenir present que un bonus de +3, per exemple, és força considerable, l'equivalent de tenir una gemma apropiada.

Cargando editor
01/07/2012, 01:52
Sagitta
Sólo para el director

Notas de juego

Aaaaahhhh... crec que ho entenc però si a cas un dia en persona en parlam.

Cargando editor
01/07/2012, 17:16
Kelemen

PRIMAVERA:
Kelemen es capfica molt dissenyant l’objecte que li han comanat… El resultat és una senzilla diadema de metall que permet al mag saber la naturalesa del material i la seva puresa (IntTe)
A més, aquesta estació, en Kelemen es passa la major part del seu temps lliure a la forja (+2 px a forja, i un més per afinitat).

ESTIU:
El Rego per ara és la tècnica preferida de Kelemen, i ho aprofita per fer-ne un estudi.
Aquesta vegada en Kelemen es passa l’estació dins la biblioteca, on es troba un poc més fresquet, no com a dins la calurosa forja, cosa que s’agraeix durant l’estiu. S’apropa a cadascun dels bibliotecaris fins trobar-ne un que estigui interessat en la cultura faèrica i el pugui ajudar a cercar els llibres. En principi se centra en l’estudi dels camins i els trots faèrics, els seus tipus, perills i formes de protecció… (+2 px a con faèric)
PX d'arts: Rego 3 (6px) / Terram / (6px) / Creo (3px) / Aprenentatge secundari (1px a 4 formes diferents): Animal 1 / Auram 1 / Herbam 1 / Vim 1

TARDOR:
Per ara, les preferències de Kelemen són bastant previsibles... entrega al mestre un treball de Terram.
Fora de classe seguesc dins la biblioteca, aquesta vegada reforçant els meus coneixements de teoria màgica (+2 px a teoria màgica)
PX d'arts: Rego 4 (4px) / Terram 4 (4px) / Creo 4 (7px) / Aprenentatge secundari (1px a 4 formes diferents): Aquam 1 / Corpus 1 / Imagonem 1 / Ignem 1

HIVERN:
Res idò, faig un treball sobre el Rego Terram.
A fora ja fa bastant de fred, així que torn a la calorosa i agradable forja. (+2 px a forja, +1 per afinitat)

 

- Tiradas (5)

Motivo: Objecte

Tirada: 1d10

Resultado: 10(+13)=23

Motivo: ja començam... pifia?

Tirada: 4d10

Resultado: 1, 7, 3, 10

Motivo: Treball sobre Rego

Tirada: 1d10

Resultado: 9(+6)=15

Motivo: Treball sobre Terram

Tirada: 1d10

Resultado: 5(+7)=12

Motivo: Treball sobre Rego Terram

Tirada: 1d10

Resultado: 7(+11)=18

Notas de juego

Me queda pendent triar encara els 20 nivells de sortilegis...

Cargando editor
06/07/2012, 08:01
Margueritte du Montverte

PRIMAVERA:

En clase: TR d'Intel•ligència (+4) + Teoria Màgica (+2) + Tècnica + Forma + Bons + Aura

Creo un medallón con forma de sol, cuyas llamas son de oro o hacen efecto oro y la pieza interior y más grande es una gema de color rojo intenso cuyo interior parece ir cambiando de tonalidad según el punto de mira como si fueran llamas de una hoguera. El conjunto lo que hará es crear un círculo de fuego no muy alevado y no muy duradero con efecto prisión para lo que se halle en su interior.

Fuera de clase: estoy en la biblioteca estudiando y si consigo que alguien me enseñe a perfeccionar mi forma de montar a caballo estaría muy contenta y me aplicaría en todo lo posible.

 

VERANO:

Respecto a los puntos a repartir en artes: Creo 3/0, Perdo 2/0 e Ignem 3/0.

¿Afecta en algo el Affinity with Ignem (+1) → Idem que la anterior, pero con la forma mágica de Ignem (fuego, calor, luz)?

También subo 2Px a Teoría Mágica. No se si me dejo algo.

En clase: hago el trabajo sobre Perdo. TR de Comunicació (-1) + Teoria Màgica (+4) + Tècnica (+3) + Bons

Fuera de clase: estoy en la biblioteca estudiando, tendo la habilidad de Book Learner (+1), ¿cuenta?. Tengo las cosas preparadas para seguir a Lupus en su cruzada, intento tenerlo todo preparado y me centro más en mis estudios previendo que voy a estar una larga temporada sin ver libros. Cuando al final se decide por no ir me siento aliviada por poder seguir aprendiendo y perfeccionando mi aprendizaje pero también decepcionada ya que me había hecho la idea de hacer un largo viaje. No se si he conseguido que alguien me enseñe a montar pero intento mantenerme en una buena forma física, por lo cual, si no lo he conseguido hago cualquier otra cosa que me mantenga en forma.

 

OTOÑO:

Respecto a los puntos a repartir en artes: Creo 3/0, Perdo 2/0 e Ignem 3/0. Mismos que en la estación anterior.

En clase: trabajo sobre Ignem TR de Comunicació (-1) + Teoria Màgica (+4) + Forma (+6) + Bons (en aquesta ocasió no he posat Tècnica).

Fuera de clase: sigo esperando a que Lupus se decida a recorrer el mundo en la Cruzada. Mientras tanto sigo en la biblioteca y montando a caballo (lo dicho en las anteriores estaciones).

 

se acerca el INVIERNO:

EXPERIÈNCIA: podeu escollir 20 nivells d'encanteris lliurement. El nivell màxim de l'encanteri seria la vostra Intel•ligència + Teoria Màgica + Tècnica + Forma + Aura, així que dubto que ningú esculli un únic encanteri. ¿Coger de donde? Tengo Adept Laboratory Student (+1) por lo cual entiendo que puedo coger 6 puntos más, ¿no?

En clase: hechizo-> Intento apagar todas las luces de una habitación para dejarla completamente en la más absoluta penumbra. PROVA: Treball sobre les virtuts d'un Encanteri. TR de Comunicació (-1) + Teoria Màgica (+4) + Tècnica (+4) + Forma (+6) + Bons

Fuera de clase: sigo por la biblioteca y si puedo coordinarme para ir con Sagitta mejor porque sino me acabo cansando de estar sola. Lo dicho en estaciones anteriores sobre montar. Si al final he conseguido montar en todas las estaciones me subiré los 8Px en ello, sino dime que consigo hacer y ya veré en que me los subo. 

 

- Tiradas (5)

Motivo: Crear Medallón

Tirada: 1d10

Resultado: 3

Motivo: Perdo

Tirada: 1d10

Resultado: 1

Motivo: Ignem

Tirada: 1d10

Resultado: 2

Motivo: Perdo Ignem

Tirada: 1d10

Resultado: 10

Motivo: Pífia Perdo Ignem

Tirada: 1d10

Resultado: 3

Notas de juego

Conclusión me subo Creo 6/0, Perdo 4/0, Ignem 6/0, 2Px en teoría mágica.

Me faltan:

- 8Px a repartir en actividades fuera de clase

- los hechizos que no se donde están ni como van

- que me aclares si mis puntos de habilidad me afectan a los Px conseguidos

Cargando editor
06/07/2012, 11:33
Director

¿Afecta en algo el Affinity with Ignem (+1) → Idem que la anterior, pero con la forma mágica de Ignem (fuego, calor, luz)?

Y tanto, cada 2px que pongas en Ignem, consigues 1px extra (+50% de ganancia de px en Ignem). Así que el máximo de crecimiento de 3 niveles de golpe se mantiene, pero consigues llegar a él más fácilmente, sólo con 4px (que se transforman en 6). En la siguiente estación serían 10px para subir de 3/0 a 6/0 (normalmente serían 15px, pero con 10px tú ya lo tienes)

si consigo que alguien me enseñe a perfeccionar mi forma de montar a caballo estaría muy contenta y me aplicaría en todo lo posible

Consigues sin demasiados problemas que los mozos de cuadras te dejen montar a ratos en los caballos especialmente entrenados de la Alianza, que no reaccionan mal al Don, como los normales. Ponte los 8px en Montar, es decir, Montar 1/3

tendo la habilidad de Book Learner (+1), ¿cuenta?

Fuera de clase no, porque os estoy dejando poner puntos de exposición a través de lectura de libros. Se aplica como un +3px cuando lees de libr... Ejem, cada una de las estaciones que estudias de libros, como en verano y otoño. Tienes 6px extra en Artes.

¿Coger de donde?

Los hechizos están en el manual, claro... No he pasado los hechizos, de hecho no he pasado ni todas las guías de las formas... Ahora te hago unas cuantas sugerencias.

Tengo Adept Laboratory Student (+1) por lo cual entiendo que puedo coger 6 puntos más, ¿no?

En realidad no, lo que te permite es aprender hechizos 6 niveles más altos de lo que tocaría. En estos momentos eso es particularmente potente, dado que vuestros niveles en las artes son muy bajitos. A efectos prácticos, en esta estación podrías aprender 25 niveles de hechizos de Creo Ignem, nada menos... Podrías aprender Lanza de Llamas (CrIg20, Voz, Mom, Ind, lanza una jabalina ígnea que hace +15 de daño si impacta) y Palma de Llamas (CrIg5, Toq, Conc, Ind; crea una llama en la palma de la mano que ilumina como una antorcha mientras no se cierre o se ponga boca abajo) o bien podrías aprender Arc of Fiery Ribbons (CrIg25, Voz, Mom, Ind, crea un arco de llamas que cubre 60º y causa +10 de daño) o Soothe the Raging Flames (PeIg20, Voz, Mom, Ind, hace inofensivo un fuego, no expandiéndose más y consumiendo sólo el combustible que ya estuviera encendido)

Cargando editor
06/07/2012, 12:20
Margueritte du Montverte

Abreviando, tengo 36Px a repartir en Artes, si que, ya que como mucho las podemos tener a nivel tres, me quedaría así:

Técnicas: Creo 3/0 (-6Px) Muto 3/0 (-6Px) Perdo 3/0 (-6Px) Intellego 3/0 (-6Px) Rego 3/0 (-6Px)

Formas: Ignem 3/0 (-4Px) Auram 1/1 (2Px)

Hechizos:

- Lanza de Llamas (CrIg20, Voz, Mom, Ind, lanza una jabalina ígnea que hace +15 de daño si impacta)

- Arc of Fiery Ribbons (CrIg25, Voz, Mom, Ind, crea un arco de llamas que cubre 60º y causa +10 de daño)

8Px a Montar (que si ya tenía nivel 2, quedaría en.... ¿?)

4Px a Teoría Mágica

Notas de juego

¿No?

Cargando editor
06/07/2012, 13:53
Director

Notas de juego

ya que como mucho las podemos tener a nivel tres

No, no, como mucho se puede subir de tres en tres niveles, es decir, la primera estación hasta 3, la segunda estación hasta 6 un Arte que ya tuvieras a 3 de la primera estación.

- Lanza de Llamas (CrIg20, Voz, Mom, Ind, lanza una jabalina ígnea que hace +15 de daño si impacta)

- Arc of Fiery Ribbons (CrIg25, Voz, Mom, Ind, crea un arco de llamas que cubre 60º y causa +10 de daño)

Creo que lo he escrito poco claro. No, en una estación serían, para ti, 25 niveles, no 45. Sólo el de Lanza de Llamas + Palma llameante, O el de Arc of Fiery Ribbons

8Px a Montar (que si ya tenía nivel 2, quedaría en.... ¿?)

Si se sube a (nivel a alcanzar) x 5, a nivel 3 se sube con 15px, así que de momento Montar se te queda a 2/8

Cargando editor
06/07/2012, 19:09
Margueritte du Montverte

Abreviando, tengo 36Px a repartir en Artes, si que, ya que como mucho las podemos tener a nivel tres, me quedaría así:

Técnicas: Creo 4/0 (-16Px) Muto 3/0 (-6Px) Perdo 3/0 (-6Px) 

Formas: Ignem 4/0 (-8Px) 

Hechizos:

- Arc of Fiery Ribbons (CrIg25, Voz, Mom, Ind, crea un arco de llamas que cubre 60º y causa +10 de daño)

8Px a Montar (que si ya tenía nivel 2, quedaría en 2/8)

4Px a Teoría Mágica